14 Mart 2007 Çarşamba

Berrak Tuzunatac Hakkinda Yorum




Affedilmeyen dizisi ile hayranlarının karşısına çıkmaya hazırlanan Berrak Tüzünataç hakkında, internet kullanıcılarının yaptıkları yorumlara değinmek istiyorum. stephanie seymour'a benzerliği dikkat çeken Berrak Tüzünataç, koç lisesinden mezunmuş. insanlar hakkında en iyi bilgileri bu tarz bilgiler verir bence. koç lisesinden mezunum, nasıl birisi olabilirim diye sorsalar, şöyle derdim: ingilizce biliyorsun, amerikan kültürü ile yetişmişsin ama bunu kendine uyumlu halde kullanıyorsun. ingilizcen iyi olduğu için, olaylara farklı açılardan, kendinden başka birisi gibi bakabiliyorsun. bir dil bir insan iki dil iki insan sözünün anlamı da budur zaten. her dil, insana farklı bir ruh, kültür ve bakış açısı getirir. Berrak Tüzünataç da büyük ihtimalle böyledir. güzelliğinden çok bahsedilmiş. bu tarz kişisel yorumlara yorum yapmaya gerek görmüyorum ama yeri gelmişken, bir şeye veya insana güzel demeden önce, güzel sözcüğünün anlamını biliyor muyuz diye düşünmeliyiz bence. bir milyar insandan bir kişi ancak tanımlayabilir bu sözcüğü. Berrak Tüzünataç turkcell reklamlarında oynamış. ben neden görmedim acaba. halbuki her reklam, insanları bıktırana kadar gösteriliyor. kaderimde yokmuş anlaşılan. evet doğru bildiniz, şiire atıftı.yorumları okurken, birisi şöyle bir sözcük kullanmış: "gasteler". acaba anlamı nedir? veya en azından bir anlamı var mıdır?Berrak Tüzünataç bunu cevaplayabilir mi? ilgilenmez bile bence. uzun çabalarım sonucunda gasteler sözcüğünün anlamını öğrendim. anlamı şuymuş: gazeteler sözcüğünün yamultulmuş, doğduğuna pişman edilmiş hali. Affedilmeyen dizisinde Berrak Tüzünataç'a başarılar diliyor, Berrak Tüzünataç resimleri ve bilgilerine devam edeceğimizi belirtmek istiyorum.

Hiç yorum yok: